Gode analyser gir bedre resultater
En god analyse gjør det lettere å lage en effektiv strategi for å påvirke holdninger, kunnskap, omdømme og atferd. Nils Apeland har lang erfaring med å lage og gjennomføre analyser, og kan hjelpe din virksomhet med å sette opp og gjennomføre ulike typer undersøkelser.
Varierte analyseoppdrag
Nils Apeland har jobbet med analyse i mange år. Siden oppstarten i 2011 har Bedre Kommunikasjon gjennomført en rekke omdømme- og interessentanalyser for store norske bedrifter, bransjeforeninger, regioner og statlige virksomheter. Bedre Kommunikasjon planlegger, gjennomfører og presenterer analysen og kommer med anbefalinger.
Posisjonering og sponsing
Bedre Kommunikasjon er også norsk samarbeidspartner for Nordic Brand, som har et forskningsbasert analyseverktøy for bedrifter som vil bygge en mer attraktiv markedsposisjon. Dette verktøyet egner seg for å jobbe med posisjonering, sponsing og corporate branding. Noen av Nordens største selskaper bruker dette verktøyet i sitt markedsarbeid.
Nøytral rådgivning
Et analysebyrå vil som regel alltid tilby sine egne verktøy og metoder. Bedre Kommunikasjon eier ingen spesifikke verktøy. Derfor tilbys også uavhengig rådgivning i valg av analyseverktøy. Bedre Kommunikasjon samarbeider med de beste firmaene i Norge og vet hva deres styrker og svakheter er, og hvor man får de beste tjenestene.